fredag 11 maj 2012

Min älskade prinsessa...


...har lämnat jordelivet idag.
Tiden står stilla.
Tomheten skär i mig, och tårarna som egentligen borde vara slut, börjar sakta rinna nerför mina kinder igen.
Dina oändligt vackra bruna ögon, det var det första och det sista jag såg in i varje dag.
Hur skall jag kunna leva utan dig!!!!!!!
Du var ren kärlek Bella, och du gav av den frikostligt till alla som kom i din väg.
Tack, tusen tack för allt du gav till oss, och jag önskar dig allt gott på andra sidan, där du nu kan springa och busa med dina kompisar.

 













                         Jag älskar dig så!

3 kommentarer:

  1. Eva,
    jag känner med Dig. Det är en stor sorg att ta sig igenom. Det är priset man betalar för den kärlek och tillgivenhet man fått. Det gör så ont att mista sin bästa vän. Men hon kommer alltid att finnas kvar i Ditt hjärta.

    Kram, Eva (Milkas matte)

    SvaraRadera
  2. Vi beklagar sorgen.

    "Ta sorgen för vad den är - en smärtsam ingrediens i livet för de människor som har modet att älska".

    Kram Annika och Patrik (Ebbas matte och husse)

    SvaraRadera
  3. Tack Eva och Annika & Patrik, för era fina ord i min stora sorg.
    // Eva

    SvaraRadera